Clock Widget

Tuesday, February 2, 2010

presentation biz law+mkn mlm+giler2..ngeeeee~

ermm hehe...2 feb 2010....kul 8 mlm aku ada presentation biz law..hee...first time presentation aku bt gler2....mana xnya....aku sempat snap pict lagi masa nga present...haha....ermm then dgn kegilaan group member aku lg..haha...ermm gelagat si farah yg mencuit hati...wakakaka....si oney plak..sian dia...mana xnya,...slide dia plg pnjg....sian dia..kering tekak dia..haha..then si fahmi lak...lg la....bt penerangan masa presentation gler2...hahahaa...lyn jer la...haha...ermm then bila di tnya soalan..tak terjawab..haha....amek ko...haha...erm then pas je abis tutorial...p mkn..hehe....then snap pict lagi...aku nie addicted cket pada photo-shoot...hehe....as usual...mlm jer aku akn order mknn berasaskn bee hoon..ngeeeee....nk maintain brt nie..lalalala....hehehe...ngeeeeeee

No comments:

Post a Comment

Berita Harian Online

TGFG Bowling