Clock Widget

Thursday, February 25, 2010

aQ insan biasa~


ermmm hari ni 26 february 2010..
ermm pg ni aku online....aku buka youtube...cari lagu siti..then hati aku rasa cm nk dgr lagu bisakah....
huhu......ermm tiba2 menitis airmata ni, berlinangan jatuh....erm tiba2....aku terigt kn dia....dia yg telah lama nmeninggalkan aku...aku tak tau kenapa...ermm smp sekarg dia bermain dlm fikiran aku...knp semua ni berlaku....ermm aku still fikirkn dia....ermm aku xnk lagi igtkn dia........even memang aku pernah sygkn dia sgt2....ermm tp akhirnya...aku ni nothing......tp setiap kali aku fikir...aku mesti terfikir kn knp dia lakukan semua ni, adakah sbb nk menyembunyikan sesuatu drpa aku atau dia memang xsygkn aku lg...hurmmm kdg2 aku still trfikir.....knpa la semua ni terjadi....

No comments:

Post a Comment

Berita Harian Online

TGFG Bowling