Clock Widget

Sunday, February 28, 2010

~my bufdey~ 27 February 2010


ermm 27 hb ht tue bufdey aku..hehe...ermm ramai yg wish bufdey kt aku....
ermm hehe..hepi gler....ermm n tepat jer jam 12am masuk ke 27 february....ramai yg wish bufday aku...hehe....ermmm hepi sgt2....tq so much for those people yg wish pada hari tue....aku hepi sgt2....ermm n perkara yg tak di duga....erm aku mulanya....dah bajet mlm tu tepat jam 12 akn ada surprise...hehe...tp....xda pun...heee....
then aku lyn jer la perasaan kt fb...hehe...
then esok tu ada PELS....ermm [as jer blk dr PELS tue...helmi dtg bilik aku...dia bg hadiah....hehe...suka2 sgt2....tp dia pndai berlakon..hehe..dia ckp sowi la..xda kek..hehehe....ermm then aku ok jer..hehe....pastu aku pun wt cm biasa....hari bufdey aku nie memg la busy....ptg tue plak ada exm OM....huhu...soalan bkn men susah...huhu..xlarat aku nk jwb..huhu....
ermm then pas jer bis.si farah, helmi,inn,faiz, oney n ikhwan ajak p pasar malam...hehehe.
pastu mkn kt dlm campus area...ngee....
yg xleh blah...ermm bdk2 nie cm sembumnyikn sesuatu....hehe...ermm aku pelik la...knp cm berpecah sana2 sini ni..haha...then aku pun wt cm biasa..hehe...pas jer mkn....farah, oney, helmi dtg bwa kek...lalalala.... BLUEBERRY cheesecake....SECRET RECEPI.....ngeeee...wah..unexpected....hehehe...ermm suka sgt2...hehehe....ermm then kita org celebrate sama2...ngeeee...hari yg indah sgt2...hehehehe...ermmm apa2 pun tq so much farah,helmi & oney yg belikn kek tue...hehehe..syg sgt2 kt korang..ngeeee~
ermm aku akn simpan kenangan ni sampai bila2 pun...sbb aku syg sgt2 kt korang...hehehe...muaaahhhhh...lalalalalalalala~

No comments:

Post a Comment

Berita Harian Online

TGFG Bowling